Personal training palvelut: fitpark.fi

lauantai 6. syyskuuta 2014

Ysärifestaria ja lepoa..:)

Olin viime viikonloppuna Helsingissä We Love 90's festareilla, liput sinne olin hankkinut jo keväällä. Joo ihan kivaa oli mutta olis ollut vielä kivempaa kun olis saanut jonkun kaverin mukaan mutta kukaan ei sitten lähtenyt. Mä en olis mistään hinnasta jättänyt väliin, niin ysärimusan fani kyllä olen henkeen ja vereen ;)
Perjantaina kävin oikein kampaajalla että kehtaa lähteä ihmisten ilmoille, ja onhan se mukava rentoutumishetki kun saa vaan istahtaa tuoliin ja joku muu tekee työn ;)



















Olin varannut hotellihuoneen koko viikon lopuksi ja tarkoitus oli mennä festareille pe ja la mutta lauantai shoppailu- reissun jälkeen olo oli niin vetämätön että päätin olla menemättä enää lauantaina. Ei se tavallaan niin harmittanut koska perjantaina kuitenkin oli pääosin ne esiintyjät joita varten olin tullutkin. Illalla kävin vielä syömässä hotellin ravintolassa ja annos valikoitui oikestaan sen mukaan mitä nyt PT:n ruokavalio antaa myöden ja kala oli sitten ainoa vaihtoehto jota ei oltu kermassa uitettu. Tai joo kanaakin olisin voinut ottaa mutta syön sitä muutenkin kokoajan joten ihan hyvä vaihtoehto :)





















Sunnuntaina olikin sitten paluu kotiin ja edessä viikon lepo treeneistä, jeeeee... mutta kuinkas sitten kävikään, kummallinen olo lauantaina enteilikin jo tulevasta eli mä olin saamassa flunssan! Vitsit en edes muista koska olisin ollut kipeä, en muutamaan vuoteen ainakaan.
No nyt on levätty viikko ja sairastettu, tavallaan hyvä niin, ei kärsinyt treenit kun sairastaa lepoviikolla. Ainut vaan että piti olla vähän kehon huoltoa, hierontaa ym. venyttttelyä tälläviikolla mutta minkäs teet, pakko antaa aikaa itselle parantua kunnolla jotta jaksaa taas treenata täysillä!



Tänään kävin Tampereella vetämässä ekan treenin viikkoon, meillä on siellä Wolf fitness clubilla aika ajoin PT- päivät jonne kaikki valmennettavat ovat tervetulleita yhteistreeneihin. Porukka jaetaan ryhmiin ja vedetään tunti tiukkaa treeniä! Pikkasen kyllä hapotti näin sairastelun jälkeen mutta mä niin tykkään tästä touhusta! :)

Pidetään lippu korkeella!

-Pia









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti