Personal training palvelut: fitpark.fi

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Lepoviikon kuulumisia ja Fitness Expoa

Lepoviikko aloitettiin maanantaina metsäretkellä koiran kanssa. Reitti on muistaakseni reilu 4 kilometriä ja kulkee vaihtelevassa maastossa, välillä tasaista ja välillä suht jyrkkiäkin nousuja kallion päälle. Kävin joskus vuosia sitten juoksemassa samaista reittiä ja myös molempien lasten odotusaikana tuli käytyä kuntoilemassa siellä. Nyt mentiin tosin kaikessa rauhassa ja luonnon ääniä kuunnellen :)
















































Tiistaina mä olin hierojalla ja 1,5 tuntia sai mun kintut kyytiä! Auuuuts! Mulla on ihan sairaan kipeät aina kaikki lihakset kun noi treenit on niin kovia että hieronta on kaikkea muuta kuin rentouttavaa mutta kyllä se sitten auttaakin. Varsinkin mun pohkeet ja " penikat" on aina ihan jumissa.. uuuhhh!
Hierojalla pyrin käymään kerran viikossa mutta aina se ei töiltä onnistu, joten vähän sen mukaan mennään :)

Loppuviikon olinkin töissä iltavuorossa ja sitten lauantaina lähdettiin kohti Lahden Fitness Expoa. Yövyttiin matkanvarrella Kouvolassa ja sunnuntaina aamulla oltiin heti ysiltä katsomassa body fitness masters- sarjaa, sen halusin nimenomaan nähdä koska kilpailen itse siinä sarjassa sitten vuonna 2016 jos kaikki menee niinkuin pitääkin :)

Niin ja mun kans samassa tiimissä oleva sen sitten voittikin! Hyvä Fitfarm!

                                                                    

Tänään ollaan kotiuduttu kisoista ja huominen alkaakin sitten jalkatreenillä ja siitä sitten iltavuoroon töihin :)

Mukavaa viikkoa :)

-Pia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti