Personal training palvelut: fitpark.fi

tiistai 15. heinäkuuta 2014

Kisavalmennus

Mulla on pitkään ollut pieni salainen haave että jonain päivänä voisin nousta body fitness kisalavalle mutta olen aina kuitenkin tullut siihen tulokseen että eihän mulla ole mahdollisuutta tai en mä voi kun olen niin vanha ym. tekosyitä. Sitten tossa kesäkuussa kun tiesin että olen menossa Tampereelle WFC salille treenaamaan päätin että otan yhteyttä itse päävalmentaja "Bulliin" ja sovittiin treffit samalle päivälle. Tampereella sitten näyttäydyin bikineissä ja katsottiin ns. lähtökunto. Ei paha ilmeisesti kun kelpuutettiin kisavalmennukseen ;) Tietysti vielä piti täyttää tarkasti kyselykaavake missä kerrot tarkasti oman treenitaustan, ruokapäiväkirja, terveydentilan ym.
Tälläviikolla sain vihdoin kauan odottaman s.postin jossa sovittiin uusi tapaaminen Fitfarmin toimistolle, silloin olisi tarkoitus käydä läpi henkilökohtainen ruoka+ treeniohjelma ja muut opastukset, JEEEEE! olen niin innoissani! :)
Niin ja mikä tärkein, ne body fitnesskisat olisi syksyllä 2016, silloin olen 39v, samana vuonna täytän 40v, voiko parempaa lahjaa itselle antaa kun nousta lavalle ylpeänä kovasta työstä :)

Tästä eteenpäin voitte seurata mun matkaa kohti kisalavaa ja yhtä unelmaa joka muuttuukin todeksi!


- Pia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti