Personal training palvelut: fitpark.fi

torstai 10. heinäkuuta 2014

Ajatuksia..

Miksei meillä ole koskaan aikaa tarpeeksi tehdä asioita joita oikeasti haluaisimme. Miksi me aina vedotaan siihen ettei ole aikaa tai rahaa. Kuka määrittää sen mikä on tarpeeksi. Miksi me jätetään tekemättä jotain vaan sen takia että voihan sen huomennakin tehdä. Entä jos sitä huomista  ei tulekaan.. Miksi meillä on niin monta tekosyytä olla tekemättä asioita. Miksei kukaan kertonut kuinka pahalta tuntuu kun menettää äkisti ystävän, se tuska ja kaipaus kun tiedät ettet saa häntä takaisin vaikka kuinka haluaisit. Miksi musta tuntuu etten voi surra ilman että tunnen syyllisyyttä, ihan kun mulla ei ois lupaa surra koska hän oli vastakkaista sukupuolta, mitä se muuttaa, onko sillä väliä ja ketä se kiinnostaa kuitenkaan. Miksi mä mietin tällaisia. Miksi meillä on aina niin kiire jokapaikkaan ja silti ei tule ikinä valmista. Miksi mulla on aikaa käydä töissä, opiskella, hoitaa kotia, käydä salilla 5krt viikossa mutta ystävällä ei ole aikaa lähteä kanssasi kahville. Miksi ystävät kaikkoavat kun haluat elää terveellisesti ja haluat että sulla on lihaksia. Miksi mä haluan että mulla on lihakset, ei niitä kukaan näe. Miksi ihmiset on kateellisia jos joku tekee jotain mistä tykkää. Miksei ne tee itse jotain mistä pitää. Miksi se on niin vaikeeta. Miksi minä en voisi olla onnellinen, keneltä se on pois. Minä olen. Onnellinen.



-Pia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti